PALVELUT LEPPÄVIRRAN KUNTALAISILLE

*PÄIVITETTY KORONATILANTEEN VUOKSI*

Leppävirran esy ry tarjoaa erilaisia palveluita leppävirtalaisille, jotka ovat syystä tai toisesta joutuneet esim. sairaalahoitoon ja näin estyneitä hoitamaan lemmikkiään. Leppävirran esy ottaa hoitoon äkilliseen sairaanhoitoon joutuneen henkilön lemmikin yhdistyksen omissa tiloissa. hinnastonsa mukaan. Lemmikin hoidosta vastaa ammatillisen koulutuksen saanut eläintenhoitaja tai eläintenkouluttaja ja yhdistyksen hoitolan tilat pidetään karanteenissa muulta ulkopuoliselta liikenteeltä täysin.

*MIKÄLI EPÄILET SAIRASTAVASI KORONAVIRUSTA, OLET SAIRAALAHOIDOSSA, TAI KOTONA JA TARVITSET HOITOA LEMMIKILLESI, SOITA 0451175789.* MIKÄLI OLET FLUNSSAINEN TAI MUUTEN OIREINEN, ET VOI TUODA LEMMIKKIÄSI ITSE HOITOON. HOITOON TUOTU LEMMIKKI ASETETAAN OMAEHTOISEEN KARANTEENIIN TARPEEN MUKAAN HETI HOITOLAAN SAAVUTTUAAN JA SE EI OLE TEKEMISISSÄ MUIDEN ELÄINTEN KANSSA. LEMMIKIN HOIDOSTA VASTAA YKSI HENKILÖ.*

Leppävirran esy tarjoaa kotona asuville, autottomille tai muuten ajokyvyttömille leppävirtalaisille sairastuneen lemmikin saattamisen eläinlääkärihoitoon, sekä huolehtii lemmikin mahdollisesta hoidosta tai lääkityksestä, mikäli lemmikin omistaja tarvitsee siinä apua. Kotikäynneistä maksu sovitaan tapauskohtaisesti. *EI TOTEUDU KORONA-AIKANA*

Leppävirran esy järjestää pyydettäessä kissa- ja koirakaveritapaamisia tuetun asumisen palveluyksiköissä. Eläinkaveritapaamisia sekä muita vanhuksille osoitettuja palveluja voi kysyä sähköpostitse lvesy.ry(at)gmail.com sivun alalaidasta löytyvällä yhteydenottolomakkeella, tai puhelimitse 0451175789 arkisin klo 9.00-18.00 välisenä aikana. Akuutissa tilanteessa yhteyttä voi ottaa myös muina aikoina. *EI TOTEUDU KORONA-AIKANA*