KODIN SAANEET KISSAT ja pari pupua

tammikuu-elokuu 2018

Tällä sivulla olevat eläimet ovat saaneet kodit. Kiitämme lämpimästi kaikkia                                                                           kodintarjoajia. Ilman teitä ei olisi meitä.

HULTA *kodin saanut*

Hulta on noin 3 vuotias ihana tyttökissa joka pääsee ihan pian uuteen kotiinsa steriloinnista toivuttuaan.

HUGO *kodin saanut*

Hugo on noin 2 vuotias poikakissa joka pääsi esyn kautta uuteen kotiin elokuussa.

HIPPU *kodin saanut*

Hippu on noin 1-2 vuotias ihastuttava tyttökissa. Hippu on kova ulkoilemaan ja pääseekin joka aamu esyn ulkohäkkiin leikkimään.
Hippu on kissasosiaalinen ja kiltti kissa ja se tarvitsee kodin missä se voi ulkoilla häkissä, terassilla tai muulla pakovarmalla alueella. Vapaasti ulkoilevaksi Hippua ei luovuteta.
Jos haluat tarjota Hipulle pysyvää ja vastuuntuntoista kotia, ota yhteyttä sähköpostiin sivun lopusta löytyvällä lomakkeella.
Hipusta tehdään kirjallinen luovutussopimus ja se luovutetaan steriloituna, sirutettuna, rokotettuna sekä useasti madotettuna uuteen kotiin 120€.n luovutusmaksua vastaan.

27.8.

Hippu sai kodin Pikun kaverina. Paljon onnea Hippu hyvästä kodista, olet sen ansainnut <3

HESSU

Hessu on Hipun pentu joka sai ihanan vastuuntuntoisen kodin. Onnea Hessu ja kotiväki!

KANIT LEENU JA LENA *kodin saaneet*

Nämä ihastuttavat risteytyskanitytöt etsivät uudestaan kotia yhdistyksen kautta. Tytöt ovat syntyneet 13.2.2017 ja rotuina niissä on teddyluppa, kääpiöluppa sekä leijonaharjas.

Kaneille etsitään kotia talli/kanilaolosuhteista, ei kerrostalosta eikä muusta asuinhuoneistosta. Kanit ovat lähteneet uuteen kotiin yhdistykseltä jo kertaalleen ja palautuivat takaisin harkitsemattoman kodintarjoamisen takia. Älä siis tarjoa kotia mikäli sinulla ei ole oikeasti tarjota näille pysyvää ja lajinomaisia elinolosuhteita. Kanit ovat tottuneet olemaan vapaana, ne eivät ole häkkikaneja. Niille on pystyttävä tarjoamaan riittävästi virikkeitä ja lajinomainen elämä.

Mikäli pystyt tarjoamaan kaiken edellämainitun, ota yhteyttä sivun lopussa olevalla yhteydenottolomakkeella. Kanien luovutushinta on yhteensä 80€, ne luovutetaan ainoastaan yhdessä, ei erikseen.

25.7.

Lena ja Leenu ovat edelleen omaa kotia vailla. Kanit ovat hyvin sosiaalistettuja ja hoidettuja. Joku saisi näistä valmiit ihanat ja reippaat puput hoidettavaksi.

27.8 Lena ja Leenu ovat saaneet kodin ja ihanasta paikasta, Kuopion Kotieläinpuistosta! Ne pääsevät väljiin olosuhteisiin pomppimaan loppuiäkseen :)

HELMI *kodin saanut*

Helmi on ihana kilpikonnan värinen, erittäin pienikokoinen kissatyttö. Helmi on vielä vähän ujo, mutta siitä on kuoriutumassa vilkas ja onnellinen kissa. Seuraa ihmistä ihan juosten ja on hirmuisen utelias tyttö! Helmi on erittäin kissasosiaalinen joten olisi kiva jos sille löytyisi koti toisen tai kolmannenkin kissan leikkikaverina.

Helmi on 3 vuotias, se on steriloitu, rokotettu, loishäädetty sekä sirutettu. Uuteen kotiin Helmi luovutetaan kirjallista luovutussopimusta sekä luovutusmaksua 120€ vastaan. Jos haluat tarjota Helmille kivan ja vastuuntuntoisen kodin, ota yhteyttä sivun lopusta löytyvällä yhteydenottolomakkeella.

1.7.

Helmi on saanut kodin! Onnea uuteen kotiin Helmi!

PIKU *kodin saanut*

Piku on 6 vuotias rauhallinen tyttökissa joka on tiineenä. Piku ei siis varsinaisesti ole vielä kodinetsijä. Pikulle voidaan tarvita sijaiskotia, joten jos olet valmis ottamaan tiineen, kesyn ja kivan tyttökissan ja hoitamaan sen kanssa pennut luovutusikäisiksi, ota yhteyttä sivun lopussa olevalla yhteydenottolomakkeella.

21.5.18

Pikun pennut ovat syntyneet. Kaksi toffeen väristä sekä punavalkoinen pentu. Toffeen värisistä isompi on poika ja pienempi tyttö, punavalkoinen on emonsa tapaan tyttö. Emo ja pennut on siirretty rauhallisempaan tilaan kotihoitoon missä emo saa rauhassa hoitaa pentujaan. Pikulla ei maito ole kunnolla alkanut herumaan, joten pentuja joudutaan ruokkimaan parin tunnin välein maidonkorvikkeella. Nutriplus on nyt myös kovassa käytössä sekä emolla että pennuilla ja pentujen paino onkin nyt hiljakseen alkanut nousemaan.

4.7.

Pikun pennut Viuhti ja Hemuli ovat varattuja samaan kotiin, mikä toiveena ja lähtökohtana kodin etsinnälle olikin. Mahtavaa siis että saavat yhteisen kodin! Pikku Tiuhti jää vielä yhdistykselle kasvamaan ja opettelemaan isoksi kissaksi tulemista. Tiuhtin kehitys ei kulje aivan käsi kädessä Viuhtin ja Hemulin kanssa ja se tarvitsee vielä intensiivistä tukea kehittyäkseen.

13.7 Oli surullinen päivä. Rakas Pikku Tiuhti ei jaksanut elää ja nukkui syliini aamulla.

"Minä saatan sinut pehmeään lehtoon,
kissalapsille varattuun ikuiseen kehtoon.
Tuuditan uneen, kuin pehmoiseen lumeen

Silitän kerran, itken kesäsateen verran
Ihan kaikesta kiitän,
muistot lohdukseni elämäni kirjaan liitän."

25.7.

Piku on lähes valmis omaan kotiin. Piku on taitava kiipeilijä ja erittäin sosiaalinen sekä toisten kissojen että ihmisten kanssa. Huomionkipeä ja rakastettava Piku etsii nyt omaa huolehtivaa kotia. Ota yhteyttä alla olevan yhteydenottolomakkeen kautta!

LEEVI JA LAKU *kodin saaneet*

Leevi ja Laku ovat suloinen parivaljakko, nukkuvatkin päällekkäin niinkuin kuvasta näkyy :) Leevi on kaksi vuotias ja Laku on reilun puolen vuoden ikäinen. Nämä pojat etsivät kotia yhdessä, tykkäävät toisistaan niin paljon ettei me raskita niitä toisistaan erottaa. Molemmat pojat ovat kesyjä kotikissoja, Leevi hieman pienempää Laku-kaveriansa isompikokoinen ja rauhallisempi luonteeltaan. Molemmat pojat luovutetaan kastroituina, madotettuina, sirutettuina sekä rokotettuina uuteen kotiin. Ennen luovutusta pojista tehdään kirjallinen luovutussopimus ja luovutusmaksu yht. 240€ tulee olla maksettuna yhdistyksen tilille. Jos haluat tarjota tälle lähes samannäköiselle kaksikolle kodin, ota yhteyttä sivun lopussa olevalla yhteydenottolomakkeella.                                                                                                                                  Yläkuvassa Laku päällimmäisenä, Leevi alla. Alakuvassa Leevi yläpuolella ja Laku alla.

27.4. Laku ja Leevi ovat lähteneet uuteen kotiin! Onnea Laku ja Leevi!

TIUKU *kodin saanut*

Tiuku on noin puolitoista vuotias steriloitu tyttökissa. Tiuku on tullut yhdistykselle yhdessä Aniksen kanssa ja molemmat ovat erittäin hyvästä ja huolehtivasta perheestä. Omistajasta riippumattoman elämänmuutoksen takia myös Tiukulle etsitään nyt kotia. Tiuku on ihana, kesy ja kiltti tyttö, joka on tottunut myös lapsiin ja pieniin koiriin. Tiukulle toivotaan siis perhettä missä on myös muita kissoja/eläimiä. Tiuku luovutetaan ainoastaan sisäkissaksi, luovutussopimusta sekä maksua vastaan. Luovutusmaksu Tiukusta on 120€. Jos haluat tarjota Tiukulle vastuuntuntoista loppuiän kotia, ota yhteyttä sivun lopussa olevan yhteydenottolomakkeen kautta.

16.4. Tiuku on saanut kodin ja lähtee sinne ensi viikolla! Onnea!!

ANIS *Saanut kodin*

Anis on puolivuotias, todella komea ja kiltti sylikissa. Anikselle etsitään kotia toisen kissan leikkikaverina. Anista voi tulla sovitusti katsomaan esylle. Anis luovutetaan kastroituna, rokotettuna, madotettuna sekä tunnistemerkittynä uuteen kotiin ainoastaan sisäkissaksi.  Myös Anis on tottunut pieniin koiriin ja toisiin kissoihin sekä lapsiin. Aniksen luovutusmaksu on 120€ ja siitä tehdään kirjallinen luovutussopimus. Jos haluat tarjota kotia Anikselle, ota yhteys sivun lopussa olevan yhteydenottolomakkeen kautta.

3.4. Anis on lähtenyt uuteen kotiin! Onnea kodille mahtavasta kissasta ja Anikselle ihanaa kissanelämää uudessa kodissa!

WALLU ja SHELDON *kodin saaneet*

Wallu  ja Sheldon ovat 6 vuotiaat puolipitkäkarvaiset sisarukset. Wallu ja Sheldon ovat eläneet elämänsä yhdessä kotikissoina, joten niille etsitään kotia yhdessä. Wallu ja Sheldon ovat hyvin leikkisiä ja sosiaalisia kissoja ja tuovat varmasti uudessa kodissa paljon iloa omistajilleen. Tykkäävät myös lapsista. Tämä sisaruspari on käynyt turkin hoidossa, rokotuksilla sekä sirutuksessa eläinlääkärissä. Molemmat ovat leikattuja kissoja, täysin sisäsiistejä eivätkä merkkaile uusiakaan paikkoja. Uuteen kotiin Wallu ja Sheldon lähtevät kirjallista luovutussopimusta sekä -maksua vastaan. Luovutusmaksu niistä on yhteensä 160€. Jos haluat tarjota kodin näille aivan ihanille ja hyvin kasvatetuille kissoille, ota yhteyttä sivun lopusta löytyvällä yhteydenottolomakkeella.

17.4. Wallu ja Sheldon ovat käyneet turkin hoidossa, rokotuksessa ja sirutuksessa. Nyt tämä kaksikko haluaisi jo lähteä omaan rakastavaan kotiin.

4.7.

Wallu ja Sheldon ovat saaneet vihdoin oman kodin! Kiitos Petrille ja mukavaa eloa näiden valloittavien persoonien kanssa!

PUPU *kodin saanut* ja MASA *kodin saanut*

Masa on vielä ujo, punainen kolli joka on tullut yhdistykselle yhdessä punavalkoisen Pupun kanssa Kauhavalta saakka. Masa on kiltti kissa joka pärjäisi varmasti muutaman muunkin kissan kaverina. Masan kodin tulee olla rauhallinen aikuiskoti, missä ymmärretään Masan sielunelämää ja suhtaudutaan pitkäjänteisesti sen kotiutumiseen.

Pupu on noin yksi vuotias nuoriherra, utelias ja kissasosiaalinen poika. Tekemistä ja ihmettelemistä sillä riittää uusissa maisemissa. Pupusta tulee varmasti kiva leikkikaveri jollekin.

Uuteen kotiin Masa ja Pupu luovutetaan kastroituna, rokotettuna, tunnistemerkittynä sekä loishäädettynä, kirjallista luovutussopimusta sekä -maksua vastaan. Luovutusmaksu Masasta ja Pupusta on kummastakin 120€. Jos Masalle ja Pupulle löytyy yhteinen koti, on luovutusmaksu heistä yhteensä 200€. Ota yhteyttä tämän sivun lopusta löytyvällä yhteydenottolomakkeella , mikäli haluat tarjota kodin näille kissoille yhdessä tai erikseen.

17.4. Pupu on lähtenyt uuteen kotiin! Onnea Pupu ja uusi koti!

2.5 Masa on edelleen vailla omaa kotia.

15.5. Masa on lähtenyt uuteen kotiin! Onnea Masalle!

VAPPU *kodin saanut*

11.3

Vappu on ikänsä ulkona elänyt ja ihmiselle vielä vähän arka, pienikokoinen tyttökissa. Vappu on noin 3 vuotias ja ehtinyt lyhyen elämänsä aikana tehdä jo kahdet pennut. Vappu on alkanut pyöristyä kovasti ja masussa taitaakin olla sen kolmannet lapset. Eli täällä todennäköisesti odotellaan nyt.

Vapun ujouden takia se saa nyt olla aivan rauhassa, synnyttää pentunsa ja hoitaa ne luovutusikään ennen uuden kodin etsintää. Vapusta saa joku vielä ihanan kotikissan. Se on täysin sisäsiisti tyttö ja ottanut näiden parin viikon aikana jo isoja askeleita kesyyntyäkseen. Rapsutuksista ja silityksistä Vappu tykkää paljon ja reipastuu päivä päivältä. Pentupäivitystä tehdään mikäli niitä tulee, tähän Vapun tietoihin.

15.4.

Vapun pennut ovat syntyneet. Emo ja pennut voi hyvin, syövät hyvin ja ovat virkeitä pikkuisia. Sukupuolet selvinnee lähiviikkoina. Pentuja on kaikkiaan 4, yksi musta, kaksi oranssia ja yksi tumma, ehkä raidallinen.

25.6

Vapun pennut ovat kasvaneet lähes luovutusikäisiksi ja ne ovat kaikki varattuina uusiin koteihin. Yhdistykselle pennuista tuli valtavasti kyselyjä. Pennuista kaksi oranssia sekä harmaa raidallinen on poikia ja mustavalkoinen on tyttö.

28.6.

Vappu on parin viikon sisällä valmis uuteen kotiin. Ota yhteyttä sivun lopussa olevalla yhteydenottolomakkeella, mikäli haluat tarjota Vapulle pysyvän ja vastuuntuntoisen, sisäkissakodin.

MATIAS *kodin saanut*

24.2

Matias on erityissyistä yhdistykselle tullut noin 3 vuotias kissaherra. Matias on ujo mutta siitä kehkeytyy varmasti hyvässä kodissa ihana kotikissa. On utelias ja kiltti luonteeltaan ja tarvitsee kodin missä sille annetaan riittävästi aikaa tutustua rauhassa uusiin ihmisiin sekä ymmärretään sen hengenelämää. Matias luovutetaan uuteen kotiin kastroituna, sirutettuna, rokotettuna sekä loishäädettynä kirjallista luovutussopimusta sekä luovutusmaksua vastaan. Matias luovutetaan ainoastaan sisäkissaksi. Luovutusmaksu Matias kissasta on 120€.

Matias on alustavasti varattu!

13.3 Matias on lähtenyt uuteen kotiin.

TEEMU *kodin saanut*

24.2

Teemu on esylle erityissyistä tullut todella kesy ja ihastuttava poikakissa. Teemu on noin 2 vuotias nuori herra ja tykkää kovasti rapsutuksista sekä ihmisen läheisyydestä.  Teemu luovutetaan uuteen kotiin kastroituna, rokotettuna, loishäädettynä sekä sirutettuna, ainoastaan sisäkissaksi.

Teemu on alustavasti varattu!

5.3.2018

Teemu on lähtenyt uuteen kotiin! Onnea Teemu ikiomasta kodista <3

BERTTA *kodin saanut*

Bertta kani on noin 4.5kk ikäinen tyttö, todennäköisesti risteytyskani tai kääpiöluppa. Bertalle etsitään kotia missä se ei joudu olemaan pelkästään häkissä, vaan että se saa pomppia tilavissa tiloissakin, eli pelkkä eläinsuojelulain vaatima minimi ei riitä Bertalle. Bertta on kiltti ja reipas puputyttö, ei ole purrut hoitajaansa ja antaa nostaa syliin. Bertta luovutetaan sirutettuna ja eläinlääkärin tarkastamana luovutussopimusta ja luovutusmaksua vastaan.                        Luovutusmaksu Bertasta on 60€.                                                                                                              Bertta on tällä hetkellä ihanassa sijaiskodissa tutustumassa muihin kaneihin ja sille toivotaankin lajikumppania ettei siitä tule yksinäistä pupua.

8.4 Bertalle on löytynyt koti Imatralta toisen pupun seurana! Onnea kodin saaneelle!

23.1.2018 YHDISTYKSELLÄ EI OLE TÄLLÄ HETKELLÄ KOTIA ETSIVIÄ ELÄIMIÄ. TILANNE VOI MUUTTUA NOPEASTIKIN JA JOS ETSIT UUTTA PERHEENJÄSENTÄ, KANNATTAA OLLA YHTEYDESSÄ SÄHKÖPOSTITSE ALLA OLEVAN LOMAKKEEN KAUTTA.