NAPPE *kodin saanut*

Nappe on monirotuinen noin puolen vuoden ikäinen uros. Siinä on rotuina suomen ajokoiraa ja suomen pystykorvaa. Nappe on todella kiltti poika, ei tuhoa paikkoja yksinollessaan ja makailee mieluusti omalla paikallaan kun unettaa. Nappe on kova syömään, kaikki missä on kaloreita, kelpaa sille. Nappe luovutetaan uuteen kotiin madotettuna, sirutettuna sekä rokotettuna luovutussopimusta ja luovutusmaksua vastaan. Ota yhteyttä mikäli haluat tarjota hellyttävälle ja iloiselle Napelle rakastavan ja huolehtivan loppuiän kodin!

23.12. Nappe on lähtenyt uuteen, meille jo ennestään tuttuun kotiin! Paljon onnea Napelle ja perheelle!

LARA *kodin saanut*

Lara on 11vk ikäinen monirotuinen tyttöpentu joka on tullut erityissyistä yhdistykselle kodinetsintään. Lara on varattu uuteen kotiin.

NEMO *kodin saanut*

Nemo on laumanvartijamix, toisena rotuna ainakin kaukasiankoira. Nemo on syntynyt elokuussa 2017 eli on nyt liki puolitoista vuotias. Nemo on kiltti poika, pitää ihmisistä paljon ja ansaitsee saada rauhallisen ja johdonmukaisen omistajan. Nemo tulee toimeen myös toisten koirien kanssa ja se on tottunut myös kissoihin. Kaukkaritaustastastaan huolimatta Nemolla ei ole hyvin paksu karva ja se pärjää myös sisällä. Nemo ei sovellu kerrostaloon eikä rivitaloon, saattaa haukkua yksin ollessaan. Mieluiten sille toivotaan kotia maalta tai ok talosta. Nemo luovutetaan uuteen kotiin rokotettuna, sirutettuna ja madotettuna. Uuden omistajan tulee huolehtia sen rekisteröinnistä kennelliiton fix rekisteriin.  Ota yhteyttä sähköpostilla lvesy.ry@gmail.com jos haluat tarjota Nemolle aktiivista ja vastuuntuntoista, rauhallista kotia.

RIKI *kodin saanut*

Riki on tullut yhdistykselle etsimään kotia omistajan menehtymisen vuoksi.
Riki on noin 6 vuotias sekarotuinen uroskoira. Rotuja Rikissä on itä-siperian laikaa, norjan harmaata sekä suomen pystykorvaa.
Riki pärjää hyvin myös ulkotarhassa välillä, sillä on paksu turkki.
Luonteeltaan Riki on todella ystävällinen, tulee toimeen kissojen, koirien ja kaikkien ihmisten kanssa.
Rikiä ei ole kastroitu, mutta uuden omistajan löytyessä kastroinnista voidaan sopia yhdistyksen puolesta.
Riki sopii myös lapsiperheeseen. Ei kuitenkaan mielellään kerrostaloon, vaan mieluiten maalle tai omakotitaloon missä saisi juoksennella pihallakin. Rikille on kertynyt vähäsen ylipainoa, joten uuden omistajan toivotaan olevan aktiivinen lenkillä kävijä jotta Riki saisi painoa vähän pudotettua. Riki ei vedä yhtään hihnassa ja on tosi kiva lenkkeilykaveri.
Ei kärsi eroahdistuksesta eli osaa olla hiljaa yksin ollessaan. Löytyisikö sinulla koiran mentävä aukko kodissasi?    Tarjoa kotia sähköpostilla lvesy.ry@gmail.com.

22.11. Riki on lähtenyt uuteen kotiin!

`PEPE` *kodin saanut*

"Pepe" on saanut kodin 11.10.2018. Paljon onnea uudelle omistajalle upeasta koirasta!

SIRI 11.10.2018 *kodin saanut*

Siri on alle 1 vuotias kaukasiankoiranarttu. Siri on erittäin koirasosiaalinen ja ihmisrakas koira ja ansaitsee vain parhaan kodin.

Sirille etsitään laumiksia tuntevaa kotia, sillä vaikka Siri on lempeä ja kiltti, se ON myös laumanvartija. Sirin kotoa täytyy löytyä tilava ulkoiluhäkki ja koiraseuraa. Sirille käy myös pienempi koira kaveriksi. Siriä ei luovuteta ketjun jatkeeksi.

Mikäli haluat tarjota Sirille hyvän loppuiän kodin, ota yhteyttä sähköpostilla lvesy.ry@gmail.com. Otathan huomioon että Siriä ei luovuteta kerrostaloon eikä muutoinkaan taajamaan asuvaksi. Laumanvartijana Siri tarvitsee ison, oman reviirin.

LETTU *kodin saanut*

Lettu on 3 vuotias sileäkarvaisen noutajan ja dreeverin risteytystyttö.

Lettu on sijaiskodissa Pieksämäellä ja odottaa siellä omaan loppuiän kotiin pääsyä.

Mikäli haluat tarjota Letulle vastuuntuntoisen loppuiän kodin, ota yhteyttä sähköpostilla lvesy.ry@gmail.com

5.10. Lettu on saanut kodin, onnea!!

ELLU *kodin saanut*

Ellu on lähtenyt uuteen kotiin 11.10.2018. Onnea uudesta kodista ihana, reipas Ellu! Olet ansainnut hyvän kodin!