KODIN SAANEET KISSAT SYYSKUU-JOULUKUU 2018

KAIKKI AIKUISET KISSAT...

...luovutetaan steriloituina tai kastroituina. Kaikki kissat rokotetaan, loishäädetään useasti kunkin kissan tarpeen mukaan sopivalla loishäädöllä. Kaikki kissat tunnistemerkitään mikrosirulla ja siru rekisteröidään uuden omistajan nimellä Suomen kissaliittoon. Kaikista kissoista tehdään kirjallinen luovutussopimus. Aikuisten kissojen luovutusmaksu on 120€ ja pentujen luovutusmaksu aina 8kk ikään saakka on 140€. Pennut luovutetaan mielellään aina kaksi samaan perheeseen, sillä ne stressaantuvat helposti yksin uudessa paikassa. Vähintään uudesta kodista on löydyttävä kissakaveri. Jos haluat tarjota pysyvää ja vastuuntuntoista kotia kissoillemme, ota yhteyttä sivun lopusta löytyvällä yhteydenottolomakkeella.

LENNI *kodin saanut*

Lenni on noin 5-6 vuotias kastroitu isokokoinen kissa. Lenni on erittäin ihmisrakas, viihtyy sylissäkin. Lenni on rauhallinen kissapoika ja sille toivotaan löytyvän loppuiän koti paikasta missä se saa huomiota paljon. Lenni olisi ihan valmis omaan kotiin, löytyisikö sinulta tilaa Lennille? Ota yhteyttä sähköpostilla lvesy.ry@gmail.com tai lomakkeella sivun lopusta, mikäli haluat tarjota Lennille rakastavan kodin.

MINTTU *kodin saanut*

Minttu on noin 2 vuotias, oikein kiva ja kiltti kissatyttö. Minttu on ihan pikkuisen ujo mutta tulee kyllä rapsuteltavaksi ja paijattavaksi ja syliin tamppaamaan ja kehräämään. Minttu käy vielä eläinlääkärillä steriloitavana ja rokotettavana, sen jälkeen Minttu on valmis siirtymään omaan huolehtivaan kotiin.  Ota yhteyttä sähköpostilla lvesy.ry@gmail.com mikäli haluat tarjota nätille Mintulle loppuiän kodin.

PIIPPA *kodin saanut*

Piippa on rauhallisuuden perikuva. Piippa on tullut yhdistykselle etsimään uutta huolehtivaa loppuelämän kotia. Piipalla on ikää jo 13 vuotta ja tämä ihana kisurouva ansaitsee kodin missä sitä paijataan ja rakastetaan paljon. Piippa luovutetaan uuteen kotiin eläinlääkärin tarkastamana, steriloituna, rokotettuna ja sirutettuna sekä useasti madotettuna. Piipalla oli tullessaan paljon matoja ja sen vatsa yrittää nyt toipua kovasta rasituksesta. Piipan turkki on pitkä ja tuuhea ja se tarvitsee päivittäistä harjausta. Piippa tykkää olla harjattavana. Tarjoa Piipalle kotia sisäkissana, sivun lopusta löytyvällä yhteydenottolomakkeella.

ELLA *kodin saanut* ja Stella *vielä vapaa*

28.11.Ella on tullut yhdistykselle yhdessä emonsa Stellan kanssa lokakuussa. Ella on alustavasti varattu jo perheeseen ja lähtee sinne kun saavuttaa luovutusiän 12-14 viikkoa. Emonsa Stella jää yhdistykselle odottamaan omaa kotiaan. Stella on vielä vähän ujo mutta kiltti ja rapsuteltava tyttökissa. Ennen uuteen kotiin lähtöä Stella steriloidaan. Stellasta tietoja lisää sähköpostilla lvesy.ry@gmail.com

ROOPE *kodin saanut*

Roope on jo noin 10 vuotias mutta niin hieno ja komea ISO herrasmies että ei tolkkua :) . Roope on täysin kesy poikakissa, hellyydenkipeä ja rauhallinen. Tullessaan Roopella oli tosi paljon matoja ja se on madotettu nyt muutamaan kertaan. Matojen takia Roope on vieläkin hoikassa kunnossa ja siltä irtoaa vieläkin jonkin verran karvaa. Roopen paino on kuitenkin alkanut nousta ja karvapeite on huomattavasti paremmassa kunnossa. Se kaipaisi kotiin missä voisi viettää rauhallista sisäkissan elämää, se ei ulos kaipaile lainkaan. Roope tulee toimeen muidenkin kissojen kanssa eikä pelkää lapsiakaan, joten sille olisi kiva löytää koti missä se saisi erityispaljon rapsutuksia :) Roope luovutetaan useasti loishäädettynä, rokotettuna, sirutettuna sekä kastroituna. Jos haluat tarjota Roopelle huolehtivaa loppuiän kotia, ota yhteyttä sivun lopusta löytyvällä yhteydenottolomakkeella

ESTERI JA KALLE *kodin saaneet*

25.11. Esteri ja Kalle ovat nyt noin 8 vk ikäiset sisarukset. Ne ovat orvoiksi jääneet pennut ja maidonkorvikkeella kasvatetut. Kallella on toisessa takajalassa polvilumpiovamma joka on röntgenkuvattu Kuopiossa KEKissä. Lumpio on jostain syystä siirtynyt pois paikaltaan, mutta se ei ole kivulias eikä häiritse Kallen elämää mitenkään. Leikkaushoito siihen ei auta eikä sen pitäisi alkaa vaivaamaan Kallea tulevaisuudessakaan. Vaiva näkyy ainoastaan sen liikkuessa kävellen. Juosten Kalle liikkuu hyvin vaivatta, se hyppää ja kiipeilee kuten muutkin kissanpennut. Molemmat pennut ovat hyvin virkeitä, terveitä ja ihania ihmisrakkaita pikkukissoja.

Esterille ja Kallelle etsitään yhteistä kotia ja ne ovat valmiita uuteen kotiin juuri jouluksi. Tarjoathan vastuullista ja huolehtivaa kotia ainoastaan sisäkissana?

IINES *kodin saanut*

Iines on nuori tyttökissa, joka saapui yhdistykselle neljän eri ikäisen pennun kanssa. Tullessaan Iines oli todella laiha, sen kylkiluut ja selkänikamat pystyi laskemaan. Sen turkki oli olematon ja ohut. Iines on saanut toipua yhdistyksellä ja on nyt huomattavasti paremmassa kunnossa. Iines on steriloitu, se on saanut useita loishäätöjä ja siltä on poistettu etuhampaita jotka ovat vaurioituneet. Iines on myös rokotettu. Iines olisi siis valmis omaan rakastavaan kotiin. Luonteeltaan Iines on rauhallinen ja sopisi myös ainoaksi kissaksi vaikka vähän varttuneemman henkilön seuraksi. Iines on kokenut kovia nuoresta iästään huolimatta ja on ansainnut hyvän ja huolehtivan kodin. Iines tykkää ulkoilla esyn ulkohäkissä ja olisikin mukavaa jos uudessa kodissa olisi mahdollisuus päästä turvallisesti ja rajatusti ulkoilemaan joko häkkiin tai valjaissa.

1.11 Iines on toipunut leikkauksesta ja koettelemuksistaan ja olisi valmis uuteen kotiin.

JADE JA AARRE *kodin saaneet*

Jade ja Aarre ovat pienet sisarukset ilman emoa. Nämäkin pennut ovat tulleet yhdistykselle ihmisen välinpitämättömyyden takia, ilman emoa. Jade ja Aarre etsivät kotia yhdessä, niitä ei luovuteta erikseen. J&A ovat reippaita ja vilkkaita pentuja, syövät hyvin ja leikkivät jo muiden kissanpentujen kanssa yhdistyksen suojalla. Luovutusikäisiksi J&A tulevat marraskuun lopussa ja ovat valmiita lähtemään uuteen loppuiän kotiin 3.12 alkavalla viikolla.

1.11. Jade ja Aarre ovat varattuja samaan kotiin!

RESSU *kodin saanut*

Ressu on tullut yhdistykselle kotia etsimään. Ressu on noin 4 vuotias, iso 6 kiloinen köllykkä. Ressu on todella rauhallinen ja erittäin mukava poikakissa joka rakastaa rapsutuksia ja tykkää olla ihmisen läheisyydessä. Myös Ressu etsii kotia ainoastaan sisäkissana, se on ulkoillut tähän elämään aivan riittävästi. 19.10. Ressu on varattu uuteen kotiin!

1.11. Ressu on varattu!

TUPU JA HUPU  *kodin saaneet*

Tupu ja Hupu ovat IIneksen pentuja ja kuvaushetkellä noin 7 viikon ikäisiä. Tupu ja Hupu muuttaisivat mielellään yhteiseen kotiin. Heistä Tupu on vähän pienempi ja kesympi, Hupu on myös kiltti mutta vielä vähän arempi kuin Tupu. Nämä sisarukset ovat luovutusikäisiä noin 18.10.                                                            Huonosta elämänalusta huolimatta nämä pennut ovat piristyneet hyvin ja leikkivät jo reippaasti muiden ikätovereiden kanssa. Pennut on madotettu ja tullaan madottamaan vielä useaan otteeseen ennen uuteen kotiin lähtöä. Ota yhteyttä sivun lopusta löytyvällä yhteydenottolomakkeella mikäli haluat tarjota Tupulle ja Hupulle oman huolehtivan kodin niiden loppuiäksi.

@ Pia Aholainen

28.9. Tupu ja Hupu ovat varattuja ja lähtevät uuteen kotiin lokakuun puolen välin jälkeen!

IINA, USVA JA LUMI  *kodin saaneet*

Iina, Usva ja Lumi ovat orvot kolmoset. Ikää heillä on kuvaushetkellä noin 8 viikkoa. Usva on isoin kolmosista, Lumilla on tummempi läikkä otsalla ja Iina on porukan pienin ja kesyin, ihan sylivauva. Näistä Lumille ja Iinalle toivotaan löytyvän koti samasta osoitteesta, Usva on varattu uuteen kotiin missä on 4 muuta kissakaveria. Pennut ovat luovutusikäisiä noin 8.10 ja ne luovutetaan ainoastaan sisäkissoiksi. Ota yhteyttä sivun lopusta löytyvällä lomakkeella mikäli haluat tarjota näille pienokaisille pysyvän ja rakastavan kodin.

@ Pia Aholainen

11.9 Kaikki pennut ovat varattuja uusiin koteihin. Lumi ja Iina pääsevät samaan kotiin ja Usva lähtee neljän muun kissan kaveriksi. Onnea kodin saaneille pennuille sekä uusille kodeille!

KULTA  *Kodin saanut*

Kulta on täysin musta (hieman valkoista karvaa rinnassa) kissatyttö, hyvin nuori, varmasti alle vuoden ikäinen. Kulta on tosi kaunis ja erittäin hyväkäytöksinen ja kiltti kissa. Se rakastaa rapsutuksia ja hellittelyä. Kulta etsii kotia vaikkapa ainoana kissana tai poikakissan kaverina. Jos haluat tarjota pysyvän kodin ja muikkuja Kullalle, ota yhteyttä alta löytyvällä lomakkeella.

@ Pia Aholainen

20.9 Kulta on varattu uuteen kotiin!

28.9 Kulta on lähtenyt uuteen kotiin, onnea uusi perhe ihanasta Kulta tytöstä ja onnea Kulta, olet ansainnut hyvän kodin!

LUPU  *kodin saanut*

on noin 12 viikkoinen poika kissanpentu kuvaushetkellä ja muutaman viikon päästä valmis omaan loppuiän kotiin. Lupu luovutetaan mielellään kotiin missä on joko kissatoveri valmiina, tai sitten Lupu voisi mielellään lähteä uuteen kotiin myös....

...kaverinsa Touhon kanssa. Lupu saa rokotukset, usean loishäädön sekä tunnistesirun ennen lähtöänsä uuteen kotiin. Ota yhteyttä sivun lopusta löytyvällä yhteydenottolomakkeella jos haluat tarjota Lupulle ja Touholle yhteisen kodin.

@ Pia Aholainen

11.9. Lupu on varattu! Lupu lähtee toivuttuaan uuteen kotiin lokakuun puolen välin tienoilla. Onnea uusi perhe ihanasta Lupusta!

TOUHO  *kodin saanut*

Touho on noin 14 viikon ikäinen kuvaushetkellä. Touho on vielä pikkuinen poika joka muutaman viikon päästä on valmis uuteen kotiin touhuamaan. Ota yhteyttä alla olevalla lomakkeella jos tahdot tarjota kiltille Touholle vastuuntuntoisen ja rakastavan loppuiän kodin. Uudessa kodissa tulee olla kissakaveri, tai Touho voi ottaa esyltä mukaansa vaikkapa Lupun.

MYYN PENNUT  27.8.2018 *kodin saaneet*

...ovat kuvauspäivänä noin 6-7viikon ikäisiä. Pennut luovutetaan uusiin koteihin alkaen 8.10.2018

Niisku on Myyn tyttöpentu. Tämän porukan ujoin pentu mutta sosiaalistuu kokoajan. Kilpikonnan värinen Niisku on sisartensa tavoin aika vilkas lapsi <3                                                                  12.10. Niisku on lähtenyt omaan kotiin!

Nipsu ja Nyyti ovat Myyn tyttöpentuja ja tulivat Myyn kanssa yhtäaikaa yhdistykselle kodinetsintään. Tytöt haluaisivat yhdessä uuteen vastuuntuntoiseen ja rakastavaan loppuiän kotiin.

Myyn pentu Onni tuli yhdistykselle viikko muiden Myyn pentujen jälkeen. Onni haluaa kotiin missä on joko muita kissoja tai yhdessä toisen sisarensa kanssa. Onni on varattu!

@ Pia Aholainen

28.9 Nipsu ja Niisku ovat varattuja! Onni ja Nyyti ovat vielä vailla omaa kotia.

19.10. Onni on varattu uuteen kotiin!

26.10 Onni on lähtenyt omaan ihanaan kotiinsa <3 ja Nyyti on varattu!

1.11. Nyyti on lähtenyt omaan kotiin, onnea Nyyti ja uusi koti!

Myy ja lapset ikkunalla

MYY 27.8 *kodin saanut*

Myy on noin 2 vuotias kaunis harmaankirjava kilpparityttö. Myy on tullut yhdistykselle neljän pentunsa kanssa toipumaan ja etsimään omaa loppuiän kotia.  Myy on ulkoillut koko pienen ikänsä ja sille toivotaan kotia missä se voisi ulkoilla turvallisesti ulkohäkissä. Myy selkeästi kaipaa ulos ja yhdistyksellä se pääsee päivittäin ulkohäkkiin.

Myy on tosi kiva kissa, erittäin kiltti ja rauhallinen. Se ei suuremmin välitä toisten kissojen seurasta ja pärjäisi varmasti hyvin ainoanakin kissana. Kissaseura ei varmasti kuitenkaan ole haitaksi.

19.10 Myy on nyt steriloitu, rokotettu ja sirutettu eli valmis omaan kotiin. Löytyisikö sinun kodistasi tilaa kauniille ja kesylle Myylle?

1.11. Myy on lähtenyt uuteen kotiin. <3

13.11. Myy palautui yhdistykselle kodinetsijäksi hänestä itsestään riippumattomista syistä.