HOITOLAPALVELUT

Leppävirran eläinsuojeluyhdistys sijaitsee vitostien varrella Leppävirran keskustassa. Lomailijan on helppo tuoda eläin meille hoitoon ohiajaessaan, matkustipa sitten Lappiin tai Lontooseen 😊.

* Kuopiosta meille on matkaa n.56km, Varkaudesta n. 26km sekä Heinävedeltä n. 53km.
* Tarjoamme pienimuotoista hoitolapalvelua, lähinnä koirille ja kissoille.
* Lemmikillä tulee olla hoitopaikassa omat ruoat mukana. Mikäli lemmikin ruoat tulee yhdistyksen puolesta,     lisätään se hoidon hintaan.
* Hoitoon tulevalla kissalla tulee olla voimassaolevat rokotukset (rabies, kissarutto) sekä loishäädöt                   ajantasalla. Rokotuskortti tulee esittää hoitoon tullessa.
* Hoitoon tulevalla koiralla tulee olla voimassaolevat rokotukset (rabies, kolmoisrokote) sekä loishäädöt          ajantasalla. Rokotuskortti tulee esittää hoitoon tullessa.
* Emme voi majoittaa tarttuvaa tautia sairastavaa eläintä. Mikäli lemmikki sairastuu hoidon aikana, on               yhdistyksellä oikeus viedä eläin eläinlääkärin hoitoon omistajan kustannuksella.
* Mikäli hoidon tarvitsijoita on samasta perheestä useampia, ne majoitetaan mahdollisuuksien mukaan            samaan tilaan.
* Hoitohinta sisältää kissoille päivittäisen hoidon ja ruokinnan aamuin illoin ja mukavan tilan oleskella.
* Koirille on tarjolla tilavat yksiöt vastavalmistuneessa pienessä, mutta tilavassa koiratalossa. Kaksi                  yksiöistä ovat ikkunallisia. Kaksi keskimmäistä pienempää yksiötä on yhdistettävissä kaksioksi, esim.            saman perheen kaveruksille.
* Lemmikin hoidosta tehdään kirjallinen hoitosopimus, hoitomaksu tulee olla maksettuna                                       kokonaisuudessaan yhdistyksen tilille, ennen lemmikin hoitoon saapumista.
* Lemmikin hoidosta vastaa ammattiin kouluttautunut eläintenhoitaja tai eläinten kouluttaja. Myös                    vapaaehtoiset eläintenhoitajat ja eläintenhoitoalan opiskelijat voivat olla luvallanne lemmikkinne hoidossa      mukana.

YHTEYDENOTOT LEMMIKIN HOITOA KOSKEVISSA ASIOISSA ENSISIJAISESTI SOITTAMALLA
                                                                           0451175789.
VOIT OTTAA YHTEYTTÄ MYÖS SÄHKÖPOSTITSE. Lvesy.ry@gmail.com. HOITOPAIKKAA MIETTIESSÄSI OTATHAN HUOMIOON ETTÄ HOITOLAMME ON PIENI JA ESIM. SESONKIAIKOJEN HOITOPAIKKA KANNATTAA VARATA REILUSTI AJOISSA.

KISSOJEN HOITOTILOJA

Kissoille löytyy useita muunneltavia hoitotiloja kodinomaisessa kissalassamme. Tarjoamme runsaasti virikkeitä, kiipeilypuita sekä mahdollisuuden ulkoiluun turvallisessa ulkoiluhäkissä. Kissan mukana täytyy tuoda omat lelut, viltit ym. tekstiilit.

KOIRIEN HOITOTILOJA

Koirille löytyy yhteensä 4 sisäpaikkaa erillisessä koiratalossa. Kaksi niistä on isompia 6m2 kokoisia, ikkunallisia tiloja. Lisäksi on kaksi pienempää tilaa, jotka ovat yhdistettävissä yhdeksi isommaksi tilaksi. Meillä on mahdollisuus majoittaa myös rauhallinen koira yhdessä kissa/koirakaverinsa kanssa, noin 6m2 kokoiseen, erilliseen sisätilaan.

Koiratarhoja löytyy kaksi, toinen pienempi 16m2 tarha lämpöeristetyllä ja lämmitettävällä kopilla. Isompi noin 100m2 kokoinen juoksutarha on koiratalon edustalla ja siinä on myös lämpöeristetty koppi. Kaikki koirat viettävät yön sisätiloissa ja sisätilan lämpötilaa on mahdollisuus säätää koirille sopivaksi.

HOITOSOPIMUS

PALVELUHINNASTOMME LÖYTYY ALLA OLEVALTA SIVULTA. HINNAT EIVÄT SISÄLLÄ ALV.