HALUATKO TOIMIA VAPAAEHTOISENA?

27.2.2020.

Apukädet ovat tarpeen eläinsuojalla.  Tällä hetkellä suojalla on 14 kissaa sekä 3 husky rotuista koiraa. Etsimme ehdottoman luotettavia ja reippaita vapaaehtoisia apukäsiä hoitamaan eläimiämme apunamme. Eniten kaipaisimme apuja iltaisin. Iltatyöt ovat helpot,  ainoastaan koirien otto sisälle ja ovien huolellinen lukitseminen. Tarvittaessa tai halutessa myös muita töitä saa tehdä, esim ruokkia/hoitaa/pitää seuraa kissoille ja kaneille. Toki myös muita vuoroja saa tehdä halutessaan. Ota yhteyttä sähköpostiin lvesy.ry@gmail.com, tai soita 0451175789, mikäli haluat tulla auttamaan meitä. Sinun ei tarvitse olla ammatiltasi eläintenhoitaja, kokemus koirista ja kissoista on eduksi.

Koiramme ovat kilttejä ja ihmisrakkaita, kissamme ovat rauhallisia jutustelijoita ja kanit rapsuteltavia mussukoita. Papukaijojen touhuja on kiva seurailla myös hommien ohessa.

1.4.2018

Leppävirran esy ry on löytänyt tilat Leppävirran keskustan tuntumasta. Tilat on remontoitu paikallisten yrittäjien avulla vapaaehtoistoimin kissojen tarpeita vastaaviksi. Tilaan mahtuu eläinten statuksesta riippuen + - 20 kissaa ja 2-8 koiraa.

1.1.2018

Leppävirran eläinsuojeluyhdistys ry etsii parhaillaan toimitiloja eläinsuojalle Leppävirran alueelta. Yhdistyksen tarkoituksena on ylläpitää eläinsuojaa mm. viranomaistoimin haltuunotetuille eläimille sekä muille kodittomille eläimille. Tulevaisuudessa yhdistyksellä on mahdollisuus myös tuottaa pienimuotoista eläinhoitolapalvelua.

Voit halutessasi ilmoittautua vapaaehtoiseksi yhdistyksen  sähköpostiiin lvesy.ry(at)gmail.com. Kerro itsestäsi ja elämäntilanteestasi, sekä siitä miten haluat auttaa.