HALUATKO LIITTYÄ JÄSENEKSI?

Leppävirran eläinsuojeluyhdistys ry.n jäseneksi vuonna 2019 pääset HAKEMALLA jäsenyyttä alla olevalla lomakkeella. Kirjoita viestiin halusi tulla jäseneksi, nimesi sekä osoitteesi.                                                        Saat jäsenmaksuohjeet viestillä sähköpostiisi. Jäsenmaksu vuodelle 2019 on 25€.
Ainaisjäseneksi pääset maksamalla 15 vuoden jäsenmaksut kerralla.
Jäsenyytesi alkaa maksupäivästäsi jatkuen aina vuoden loppuun asti.
Pidämme jäsenistämme rekisteriä.
Jäsenyys ei velvoita mihinkään, olet tervetullut vapaaehtoistyöhön kanssamme.                      Vapaaehtoistyöstä voit kysyä myös sähköpostilla.
Liittymällä eläinsuojeluyhdistyksen jäseneksi tuet eläinsuojelutyötä,                                                          parannat eläinten oloja ja mahdollistat eläinten auttamisen.                                                                                                                                                                        LIITY NYT!

❤️   Kiitos kun tuet toimintaamme!  ❤️

🐾🐾🐾🐾🐾🐾🐾🐾🐾🐾🐾🐾🐾🐾🐾🐾🐾🐾🐾🐾🐾