PALVELUT LEPPÄVIRRAN KUNTALAISILLE

Leppävirran esy tarjoaa erilaisia palveluita leppävirtalaisille, jotka ovat syystä tai toisesta joutuneet esim. sairaalahoitoon ja näin estyneitä hoitamaan lemmikkiään. Leppävirran esy hoitaa mahdollisuuksiensa mukaan äkilliseen sairaanhoitoon joutuneen henkilön lemmikin veloituksetta yhden viikon ajan yhdistyksen omissa tiloissa. Pidemmästä hoidon tarpeesta sovitaan korvaus erikseen. Tähän toimintaan yhdistys on saanut lahjoituksen Leppävirran Osuuspankilta.

Leppävirran esy tarjoaa kotona asuville, autottomille vanhuksille sairastuneen lemmikin saattamisen eläinlääkärihoitoon, sekä käy huolehtimassa lemmikin mahdollisesta lääkityksestä, mikäli lemmikin omistaja tarvitsee siinä apua.

Leppävirran esy järjestää pyydettäessä kissa- ja koirakaveritapaamisia tuetun asumisen palveluyksiköissä. Eläinkaveritapaamisia sekä muita vanhuksille osoitettuja palveluja voi kysyä sähköpostitse lvesy.ry(at)gmail.com sivun alalaidasta löytyvällä yhteydenottolomakkeella, tai puhelimitse 0451175789 arkisin klo 9.00-18.00 välisenä aikana. Akuutissa tilanteessa yhteyttä voi ottaa myös muina aikoina.