LEPPÄVIRRAN ESYN TILAT

1.5.2018

Meillä on suuri ilo ja kunnia esitellä yhdistyksemme vastavalmistuneet tilat Leppävirralla. Suuri joukko vapaaehtoisia leppävirtalaisia yrittäjiä on mahdollistanut tilojemme valmistumisen. Kodinomaisessa kissalassa on paikat yhteensä jopa neljälletoista asukille. Tiloja on ollut rakentamassa mm. paikallinen yrittäjä Jani Mustonen Leppävirran Alakatto ja Akustointi Ky.stä, puuseppä Juha Pekka Seppälä ja sähkötyöt on tehnyt Petri Matikainen. Yksityisiltä lahjoittajilta olemme saaneet kissoille tarpeellisia tarvikkeita todella runsaasti! Sydämellinen kiitos teille kaikille jotka olette meitä auttaneet tilojen kuntoon saamiseksi!                                   Kissalan seinämaalaukset kävi meille taiteilemassa Riikka Voutilainen. Kiitos Riikka!                                                                       Kiitos kuuluu myös Joroisiin Elukka ry.lle uudesta lattiasta!

Lämmin kiitos kuuluu myös Leppävirran kunnalle tilojen vuokraamisesta sekä avoimesta suhtautumisesta toimintaamme kohtaan. Kunnalle kiitos myös hyvin toimivasta ilmastoinnista, minkä ansiosta meillä on täällä hyvä ilma hengittää ja olla, eikä hajut ole haittana.

Olemme saaneet upeita lahjoituksia, rakennusmateriaaleja, sisustukseen liittyviä materiaaleja sekä tarpeellista elektroniikkaa ja kodinkoneita. Meillä on kaikki mitä tarvitsemme pystyäksemme tarjoamaan kodittomille eläimillemme turvallisen ja kodinomaisen turvapaikan. Kissoilla on paljon erilaisia virikkeitä, kiipeily ja juoksemismahdollisuus, mutta myös mahdollisuus omaan rauhaan ja yksilölliseen hoitoon. Kuvista näkee myös vähän alkutilannetta ja työvaiheita, ihan pienellä pintaremontilla ei selvittykään.

Meille ihmisille löytyy sosiaali- ja peseytymistilat. Pystyypä täällä jopa yöpymäänkin jos jonkun kissan tilanne vaatii erityistarkkailua. Tästä on hyvä jatkaa. Sydämellinen kiitos kaikille auttajille!

Tässähän oli vasta kissala. Tilapäivitystä tulossa hyvinkin pian :)

4.7.

Yhdistys sai eläimille ulkoilutarhan, jossa on myös katto jotta siellä ulkoilevat kissat eivät pääse loikkaamaan yli. Tarha on sopiva myös isommalle koiralle tarvittaessa, tilaa siinä on 16m2 ja korkeuttakin lipan alla jopa 2,5m. Tarhaa sisustetaan siirrettävillä kalusteilla kissoja varten ja koirille löytyy oma koppinsa joka saa vielä maalia pintaan. Tarha on vielä viimeistelyä vailla valmis, rakentajana toimi jälleen ammattipuuseppä Juha Pekka Seppälä. Kiitos JP!!